با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ لزوم بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: لزوم بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر توجه بیشتر به معیشت فرهنگیان گفت: وضعیت معیشتی فرهنگیان باید به قشر مرفه جامعه تغییر یابد.
به نقل از فارس:عبدالرسول عمادی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم سرپرست و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: وضعیت معیشتی فرهنگیان باید به مرحله‌ای برسد تا از آنان به عنوان قشر مرفه جامعه یاد شود.

وی بیان داشت: باید همواره معلمان را تکریم و به مسائل معیشتی آنان توجه کرد تا به اهداف مورد نظر در آموزش و پرورش دست یابیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: به طور حتم اگر شأن معلم بالاتر رفت می‌توانیم بگوییم که در بخش علم آموزی و تعلیم و تربیت موفق بوده‌ایم از این رو باید همواره به این مسئله اهتمام داشت.

این مسئول تاکید کرد: در تمام امور زندگی و معیشتی معلمان اعم از پوشاک، مسکن و امور روزمره معلمان باید شاهد بهبود وضعیت باشیم تا مشکلات معیشتی آنان برطرف شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برای آنکه طبق چشم انداز نظام به عنوان قدرت برتر منطقه در بخش‌های مختلف اقتصادی، علمی و فناوری پیش برویم، نیازمند توجه به حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش هستیم.

وی گفت: اگر به ظرفیت‌ها و داشته‌های خود توجه داشته باشیم و آن را تقویت کنیم به طور حتم در این مسیر موفق خواهیم بود.

عمادی خاطر نشان کرد: بر اساس آمار 60 درصد دانش آموزان متوسطه در رشته تجربی تحصیل و این رشته را صرفا برای ادامه تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی انتخاب می‌کنند.

وی سهم رشته ریاضی فیزیک و علوم انسانی از رشته‌های متوسطه را در مقایسه با علوم تجربی اندک خواند و تصریح کرد: صرفا 12 درصد دانش آموزان در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می‌کنند که این یک آسیب در نظام تعلیم و تربیت است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش افزود: جامعه به ظرفیت‌های رشته دانشگاهی ریاضی فیزیک نیاز داشته و باید به سمتی پیش برویم که میزان تحصیل دانش آموزان در این رشته افزایش یابد.

وی همچنین از خراسان شمالی به عنوان استانی با ظرفیت در زمینه‌های مختلف به ویژه نیروی انسانی یاد کرد و بیان داشت: طی چند سال گذشته با مدیریت خوب مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان، اقدامات خوبی در زمینه ارتقاء شاخص‌ها صورت گرفت.

عمادی خاطر نشان کرد: امیدواریم در دوران مسئولیت مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان هم با تعامل مسئولان امر شاهد توسعه و ارتقای آموزش و پرورش باشیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات عباس سعیدی سرپرست آموزش و پرورش استان تقدیر و براتعلی حاتمی به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش خراسان شمالی معرفی شد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 18:52 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |